Angelique Boyer Daniela Castro

Novela Pages: Lo Que La Vida Me Robó

9:03 AMUnknown


Lo Que La Vida Me Robó

Televisa/9:30pm
Original run: October 28, 2013 – July 27, 2014
Remake of ‘Bodas de odio’ (1983), ‘Amor real’ (2003)
Written by: Juan Carlos Alcalá, Originally by Caridad Bravo Adams
Produced by: Angelli Nesma
196 episodes


SYNOPSIS
Monserrat, a beautiful young woman who belongs to a high status family, thinks she has the ideal life. She is constantly manipulated by her mother Grecia, who only cares about her social status and is not willing to lose it, even when her husband Lauro lost all their patrimony and went bankrupt.

Grecia finds the ideal solution to the socio-economic problems of the family: getting her daughter Monserrat married to Sebastián de Icaza, the heir to one of the most influential families of Aguazul. But Monserrat refuses to marry out of convenience, and moreover because she’s in love with José Luis, a quartermaster.

Meanwhile, the handsome Alejandro, who works as a laborer at a near farm, discovers that he’s the illegitimate son of a very wealthy and cruel man, who tells him this secret at his deathbed.

After the cancelation of the engagement between Sebastián and Monserrat, Grecia decides to find another prosperous candidate for her daughter. She then finds out that Alejandro is the heir of Don Benjamín, and therefore can be the solution to her problems. She then manages to separate her daughter from José Luis, making him appear responsible for a murder he didn’t commit.

Pressured by her mother, Monserrat eventually decides to marry Alejandro in spite of her own will, in order to help her family. When José Luis comes back to her life, in order to prove his beloved one that he is innocent, he discovers she married Alejandro Almonte.


CAST
Angelique Boyer - Doña Montserrat Mendoza de Almonte
Sebastián Rulli - Don Alejandro Almonte Domínguez
Luis Roberto Guzmán - José Luis Álvarez
Daniela Castro - Doña Graciela Giacinti de Mendoza
Grettell Valdez - María Zamudio
Lisset - Fabiola Guillén
Sergio Sendel - Pedro Medina
Rogelio Guerra - Almirante Don Lauro Mendoza
Eric del Castillo - Padre Anselmo
Gabriela Rivero - Carlota Mendoza
Francisco Gattorno - Sandro Narváez
Alberto Estrella - Juventino Zamudio
Ana Bertha Espín - Doña Rosario Domínguez de Almonte
Juan Carlos Barreto - Macario Peralta
Luis Uribe - Capitán Ignacio Robledo
Osvaldo Benavides - Dimitrio Mendoza Gianciti
Verónica Jaspeado - Josefina "Finita" "Josefa" Valverde
Margarita Magaña - Esmeralda Ramos
Carlos de la Mota - Refugio Solares
Alejandro Ávila - Víctor Hernández
Alejandra García - Nadia Argüelles de Medina
Ferdinando Valencia - Adolfo Argüelles
Marco Uriel - Efraín Loreto
Isabella Camil - Amelia Betrand de Arechiga
Luis Xavier - Joaquín Arechiga
Ilithya Manzanilla - Angélica Arechiga Betrand de Álvarez
Natalia Juárez - Virginia Arechiga Betrand
Alejandra Procuna - Dominga García
Luis Gatica - Bruno Gamboa
Rafael Amador - Teniente
Juan Romanca - Gaspar Zamudio
Ricardo Vera - Licenciado
Osvaldo de León - Sebastián de Icaza
Alfredo Adame - Don Benjamín Almonte
Alexis Ayala - Ezequiel Basurto
Raúl Buenfil - Antonio Olivares
Mauricio de Montellano - Marino
Lizzeta Romo – Violeta



PHOTOS







































You Might Also Like

7 comments

  1. Gostaria de ver fotos de todos os personagens da novela mexicana rebelde.Ficaria humildemente agradecido se vocês gentilmente atendessem o meu pedido por favor.Agradeço a vocês todos por ouvirem o meu triste e humilde desabafo.

    ReplyDelete
  2. Gostaria de ver fotos de todos os personagens das novelas Kassandra, Betty a feia em Nova Yorque e Primeiro amor a mil por hora.Ficaria humildemente agradecido se vocês gentilmente atendessem o meu pedido por favor.Agradeço a vocês todos por ouvirem o meu triste e humilde desabafo.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Gostaria de ver fotos da Fabiola do que a vida me roubou. Ficaria humildemente agradecido se vocês gentilmente atendessem o meu pedido por favor.Agradeço a vocês todos por ouvirem o meu triste e humilde desabafo.

    ReplyDelete
  5. Gostaria de ver fotos de todos os personagens da novela quando me apaixono. Ficaria humildemente agradecido se vocês gentilmente atendessem o meu pedido por favor. Agradeço a vocês todos por ouvirem o meu triste e humilde desabafo.

    ReplyDelete
  6. Que tal se colocasse fotos de todos os personagens da novela Triunfo do amor? Ficaria humildemente agradecido se vocês gentilmente atendessem o meu pedido por favor. Agradeço a vocês todos por ouvirem o meu triste e humilde desabafo.

    ReplyDelete
  7. Gostaria de ver fotos dos personagens de Três vezes Ana. Ficaria humildemente agradecido se vocês atendessem o meu pedido por favor. Agradeço a vocês todos por ouvirem o meu humilde desabafo.

    ReplyDelete

recent posts

Labels

Followers

Contact Form